We make users buy

Proud member of UX Alliance

Ale którą koncepcję wybrać? Eye tracking pomoże!

Artykuły

25.06.2009

0 komentarzy

Ale którą koncepcję wybrać? Eye tracking pomoże!

Jest to dylemat, przed którym staje każda osoba pracująca w Marketingu. Gdy są nam dostarczone dwie koncepcje i oba pomysły są godne uwagi, to który z nich będzie bardziej przyciągał uwagę i pozwoli bardziej zapamiętać nasz przekaz? Firma Tobii wiodący producent software’u i hardware’u do eye trackingu opublikował na Youtube film z przeprowadzonych badań, w których szuka odpowiedzi na te pytania.

Firma Tobii przeprowadziła badania, w których zademonstrowała możliwości ich eye trackera ( Tobii T60 XL ). W projekcie wzięło udział 100 uczestników. Frima Tobii zbadała, która z dwóch przedstawionych koncepcji reklamy bardziej skupia wzrok na istotnych elementach grafiki (logo firmy, slogan itp.). Połowie uczestników pokazano reklamę A, z kolei drugiej połowie pokazano reklamę B.

Film z badania:

Przeprowadzony został także drugi test, podczas którego zbadana została siła przyciągania wzorku dwóch różnych wersji opakowań tego samego produktu stojącego na sklepowej półce.

Film z badania:

Więcej :/h3>

Przeczytaj też:

Brak opcji komentowania.

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

Widoczni

Z jednej strony oczywiście trzeba się wyróżnić (zresztą nie tylko w kontekście aplikacji mobi...

Gustavo Woltmann

Świetny artykuł, bardzo informatywny. Zarówno twórcy stron WWW, jak i projektanci wszelkich urz...

Admin

Justyna, Rzeczywiście! Polską wers...

Kamila

Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania dostałam od spółdzielni termostaty w pudełkach, żeby s...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria