We make users buy

Proud member of UX Alliance

A rush of a blood to the head

Artykuły

16.04.2009

0 komentarzy

A rush of a blood to the head

Dopiero teraz natrafiłem na udostępniany za darmo rozdział książki Buyology Martina Lindstroma. Na polskim rynku na razie nie wyrastają jak grzyby po deszczu firmy świadczące tego typu usługi. No, ale eye tracking, też kiedyś był tylko i wyłącznie ciekawostką.

Poważnie zastanawiam się nad możliwościami wykorzystania danych neuromarketingowych, czy to rzeczywiście działa? Co tego typu badania de facto mówią? Czy otrzymujemy wyniki pokazujące jedynie obszary aktywności mózgu w kontakcie z reklamą/produktem? Czy tą aktywność można szybko przełożyć na efekty rynkowe, czy raczej potraktować jako cenny aczkolwiek futurystyczny element wspomagający projektowanie skutecznych kampanii reklamowych?

Chyba czas zagłębić się w badania profesora Ohme….

Tutaj znajdziesz rozdział książki Buyology do pobrania.

A tutaj zobaczysz jak zwiększyć zysk dzięki eye trackingowi.

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Afterweb

Ciekawe, ciekawe ! :)

Aneta

Hej, a mi się "bardzo średnio" strona księgarni PWN podoba. Już na samo zerknięcie widzę błę...

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

mateusz hauer

pytanie - na ile takie badania są miarodajne ? rozumiem że wykonane jako jedynie nie są dobrą po...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria