We make users buy

Proud member of UX Alliance

Integracja działań UX w procesie projektowym, czyli dlaczego warto zacząć tworzyć z myślą o użytkownikach

Integracja działań UX w procesie projektowym, czyli dlaczego warto zacząć tworzyć z myślą o użytkownikach

Rozwój technologii i różnorodność dostępnych na rynku rozwiązań doprowadziły do wzrostu świadomości i wyostrzenia preferencji użytkowników produktów i usług. Ich podstawowa istota przestaje być kryterium podejmowania decyzji – jest łatwa... Czytaj dalej

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Jak w szybki sposób pogłębić wiedzę o doświadczeniach użytkowników naszego produktu? Co zrobić, gdy zależy nam na efektach, a nie możemy pozwolić sobie na komfort długotrwałych analiz? Narzędziem pomocnym w... Czytaj dalej

Projektowanie pozytywnego UX aplikacji mobilnej. Jak sprawić, aby użytkownicy ją pokochali?

Projektowanie pozytywnego UX aplikacji mobilnej. Jak sprawić, aby użytkownicy ją pokochali?

Pierwszy krok w projektowaniu aplikacji mobilnej nie wymaga żadnych umiejętności technicznych. Mimo to, jest on zdecydowanie najtrudniejszy. Jest nim wypracowanie odpowiedniego pomysłu na samą aplikację. W tym momencie w Sklepie... Czytaj dalej

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Projektowanie pozytywnych doświadczeń związanych z korzystaniem z produktu lub usługi zaczyna się w momencie, gdy zrozumiemy naszych użytkowników. Nie wystarczy skupić się wyłącznie na suchych danych demograficznych – wiedza o... Czytaj dalej

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Jeśli usłyszysz „marketing b2b”, to co przychodzi Tobie do głowy? Ukierunkowane na inne firmy: reklama, promocja, sprzedaż? A może popularne „pozyskiwanie leadów”? Są to słuszne skojarzenia, choć gdy zdecydowana większość... Czytaj dalej

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Widoczni

Z jednej strony oczywiście trzeba się wyróżnić (zresztą nie tylko w kontekście aplikacji mobi...

Gustavo Woltmann

Świetny artykuł, bardzo informatywny. Zarówno twórcy stron WWW, jak i projektanci wszelkich urz...

Admin

Justyna, Rzeczywiście! Polską wers...

Kamila

Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania dostałam od spółdzielni termostaty w pudełkach, żeby s...

Justyna

Nie działa polska wersja do do pobrania :)

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria