We make users buy

Proud member of UX Alliance

Jak 1% CR więcej przekłada się na wynik? 10 pomysłów na wyższą konwersję.

Jak 1% CR więcej przekłada się na wynik? 10 pomysłów na wyższą konwersję.

Optymalizacja wskaźnika konwersji jest przedmiotem zainteresowania zarówno marketingu (jego wzrost przy niezmiennych kosztach przyczynia się do zwiększenia obrotów) jak i działu sprzedaży. Większa liczba dobrej jakości leadów procesowanych w dalszej... Czytaj dalej

Mobility as a Service – ewolucja w poruszaniu się po mieście

Mobility as a Service – ewolucja w poruszaniu się po mieście

Popularność Jakdojade, Mobiletu czy Nextbike pokazuje, że smartfony coraz częściej wspierają nasze podróżowanie. Dzięki aktualnym danym o naszej lokalizacji, rozkładach jazdy czy liczbie dostępnych rowerów miejskich ułatwiają planowanie i wykonywanie... Czytaj dalej

Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu UX?

Jak wiedzę o mózgu wykorzystać w projektowaniu UX?

Ludzki mózg mimo swoich niewielkich rozmiarów (zaledwie 2% całej masy ciała) zużywa aż 20% energii produkowanej przez  nasz organizm. Niemniej pomimo swojej energochłonności nie jest on w stanie przetworzyć wszystkich... Czytaj dalej

Integracja działań UX w procesie projektowym, czyli dlaczego warto zacząć tworzyć z myślą o użytkownikach

Integracja działań UX w procesie projektowym, czyli dlaczego warto zacząć tworzyć z myślą o użytkownikach

Rozwój technologii i różnorodność dostępnych na rynku rozwiązań doprowadziły do wzrostu świadomości i wyostrzenia preferencji użytkowników produktów i usług. Ich podstawowa istota przestaje być kryterium podejmowania decyzji – jest łatwa... Czytaj dalej

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Jak w szybki sposób pogłębić wiedzę o doświadczeniach użytkowników naszego produktu? Co zrobić, gdy zależy nam na efektach, a nie możemy pozwolić sobie na komfort długotrwałych analiz? Narzędziem pomocnym w... Czytaj dalej

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

Cart

Technologia walidacji poprzez skan twarzy jest coraz popularniejsza. I dobrze moim zdaniem jest to j...

Mateusz

Macie mnie, pierwszy akapit mnie kupił :) Muzeum whisky, zazdroszczę!

Julia

Bardzo ciekawy post, ale mam jedną uwagę. Możecie wprowadzić możliwość powiększania zdjęć ...

lukas

akurat uzycie formularaza jest najlepsza opcja zamiast adresu email

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria