We make users buy

Proud member of UX Alliance

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Projektowanie pozytywnych doświadczeń związanych z korzystaniem z produktu lub usługi zaczyna się w momencie, gdy zrozumiemy naszych użytkowników. Nie wystarczy skupić się wyłącznie na suchych danych demograficznych – wiedza o... Czytaj dalej

Dostępność WWW i mobile – dlaczego warto dbać o doświadczenie wszystkich użytkowników? [Infografika]

Dostępność WWW i mobile – dlaczego warto dbać o doświadczenie wszystkich użytkowników? [Infografika]

Newsy

20.10.2016

0 komentarzy

Agencja UX Symetria przygotowała infografikę przybliżającą temat dostępności (ang. accessibility) serwisów internetowych i mobilnych. Publikacja przedstawia najważniejsze wytyczne WCAG 2.0., opisuje sektory gospodarki, w których wymagania dotyczące dostępności... Czytaj dalej

3000% wzrost konwersji w nowym serwisie ŠKODA Flota zaprojektowanym przez Symetrię

3000% wzrost konwersji w nowym serwisie ŠKODA Flota zaprojektowanym przez Symetrię

Z początkiem bieżącego roku wystartowała nowa odsłona serwisu marki ŠKODA Flota, lidera sprzedaży samochodów flotowych w Polsce. Za prace badawcze i projektowe odpowiedzialna była Agencja UX Symetria, która przeprowadziła re-design... Czytaj dalej

Płatności biometryczne coraz bliżej – Symetria bada użyteczność innowacyjnej usługi w BZWBK

Płatności biometryczne coraz bliżej – Symetria bada użyteczność innowacyjnej usługi w BZWBK

Biometria to jeden z najbardziej wyróżniających się światowych trendów zarówno w nauce, jak i biznesie. Szczególnie sektor bankowy coraz odważniej testuje potencjał tych rozwiązań, zwracając uwagę na bezpieczeństwo, wygodę i... Czytaj dalej

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Jeśli usłyszysz „marketing b2b”, to co przychodzi Tobie do głowy? Ukierunkowane na inne firmy: reklama, promocja, sprzedaż? A może popularne „pozyskiwanie leadów”? Są to słuszne skojarzenia, choć gdy zdecydowana większość... Czytaj dalej

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Admin

Justyna, Rzeczywiście! Polską wers...

Kamila

Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania dostałam od spółdzielni termostaty w pudełkach, żeby s...

Justyna

Nie działa polska wersja do do pobrania :)

rafal

czy da się szacunkowo określić jaka procent jaki pobiera wydawca przy modelu CPA? załóżmy, ż...

KW

Witam, też chciałabym poznać cenę certyfikacji, bo projekt jest naprawdę ciekawy. Btw świetna ...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria