We make users buy

Proud member of UX Alliance

Chcesz dobrą personę? Zaprzyjaźnij się ze statystyką!

Chcesz dobrą personę? Zaprzyjaźnij się ze statystyką!

Rozpoczynasz kolejny projekt, w którym jednym z Twoich zadań jest stworzenie person? Dowiedz się, co zrobić, aby nie były one tylko wyobrażeniem o rzeczywistych użytkownikach, ale raczej ich faktycznym odzwierciedleniem.... Czytaj dalej

Zacznij od strategii treści, czyli jak informować zamiast reklamować

Zacznij od strategii treści, czyli jak informować zamiast reklamować

Dobra treść to potężne narzędzie marketingowe i sprzedażowe. Odpowiednio przygotowana, zaprezentowana i dawkowana może znacząco podnieść poziom doświadczenia użytkowników produktów marki. Serwis internetowy to przede wszystkim narzędzie komunikacji, nie reklamy.... Czytaj dalej

Projektowanie UX. Jak wybrać narzędzie do prototypowania?

Projektowanie UX. Jak wybrać narzędzie do prototypowania?

Projektowanie serwisów www, aplikacji mobilnych lub interfejsów specyficznych urządzeń (np. parkomatów) to wielowątkowy proces. Jednym z kroków powstawania gotowego produktu jest etap prototypowania. W zależności od naszych potrzeb i możliwości,... Czytaj dalej

Jak przekonać użytkowników do zmiany zachowania? Projektowanie perswazyjne.

Jak przekonać użytkowników do zmiany zachowania? Projektowanie perswazyjne.

Korzystanie z publicznej toalety nie zawsze należy do najprzyjemniejszych czynności. Często można zaobserwować, że poprzednicy mieli spore trudności z celnością.  Czy projektanci mogą temu przeciwdziałać? Czy mogą zaprojektować takie rozwiązanie,... Czytaj dalej

Wybory w domowym zaciszu czyli doświadczenia z głosowania korespondencyjnego okiem eksperta UX.

Wybory w domowym zaciszu czyli doświadczenia z głosowania korespondencyjnego okiem eksperta UX.

Wybory parlamentarne już za nami. Ponieważ w dniu wyborów nie przebywałam w miejscu, gdzie jestem wpisana na listę wyborców, chciałam sprawdzić jakie mam możliwości głosowania. Od znajomej osoby dowiedziałam się... Czytaj dalej

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Admin

Justyna, Rzeczywiście! Polską wers...

Kamila

Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania dostałam od spółdzielni termostaty w pudełkach, żeby s...

Justyna

Nie działa polska wersja do do pobrania :)

rafal

czy da się szacunkowo określić jaka procent jaki pobiera wydawca przy modelu CPA? załóżmy, ż...

KW

Witam, też chciałabym poznać cenę certyfikacji, bo projekt jest naprawdę ciekawy. Btw świetna ...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria